Sunday, October 9, 2011

al hijab & 3 musketeers!!!!

Assalammualaikum....hehehe...

Okey, straight to the piont..since aku single mingle di rumah coz my parents g kl meninggalkan anaknya sorang diri di rumah..hujung minggu lepas (sabtu & ahad) aku kua dengan kawan-kawan pergi menonton wayang..hehehe :)

Al hijab

This one aku tonton on Saturday with my kak Hazla n kak Tini kat Lotus (riverside)..hehe..ceritanya nang serang, banyak unsur suspen..just..ending tergantong...huhu...been waiting to watch this movie to ending nya sy tidak berkenan lor..but unsur suspennya berjaya juak la nyuruh I memeluk lengan kak Hazla kat sebelah..hahaha..TQ kak kerana sudi meminjamkan lengan anda untuk saya menyembunyikan pandangan mata..hahaha...

3 Musketeers

Okey, this one aku tgk on Sunday with dua beradik Firdaus n Ajis..thanks to encik Mohd Firdaus kerana ajak I :)..hahaha..kerana pada hari ahad tersebut memang la tahap gaban sorang diri di rumah...Overall, this movie sangat best kerana suka aksi lawan pedang and ada juak unsur lawak ( sampe ada la org ya ingin nak beli pedang..sabar jak la )..hahaha...so, aku mengesyorkan kepada anda untuk tonton this movie..Orlando Bloom jd antagonist dlm crita ya...hihihi..tp tetap ensem..ngeh3x..

so, thats all for the review....till next time guys...

Wassalam

No comments:

Post a Comment