Thursday, January 12, 2012

Patut atau Tidak????

Assalammualaikum dan selamat petang..heeee~~~

Baiklah, the moment I write this entry, I am supposed to do my monthly report and my plan for this coming semester. But, instead of that, I am writing this entry..hahaha..tomorrow have to submit both work..heee~~~gilos betul..But, what to do, I feel like writing (typing to be precise)..


~Ini yang patut saya buat~heee..

Tapi, ignore keja aku tersebut ye..Merujuk kepada tajuk entry sy, which entitled as Patut atau Tidak???

Well, aku dapat maklumat yang "someone" is counting for the BIG DAY..Bila aku dapat tahu, hurmmm...I experienced a little bit of sadness..yup..tp patut atau tidak aku rasa begitu. I am supposed to be happy with that person..How I wish..hahaha...cannot be stated...betul kata kawan saya, the feeling is there, repressed deeeeeepppppp in my heart because xmau la reveal masih ada sisa2 kan..hahaha...come on, get a life Ramziyah..hahaha...

~sumber mr.Google~

Hurm, to that person, whatever big day u are counting on, Congratz, Happy for u. Hoping that my time will come, well, sooner or later la kan..hahaha...

So, sampai sini saja ya. Continue my report n planning

~Wassalam~

No comments:

Post a Comment